سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش‌از ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک و مسلحانه تکاوران انتظامی در شمال و جنوب استان با عناصر قاچاق مواد افیونی خبر داد.

سردار احمد طاهری گفت: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و رصد تحرکات قاچاقچیان در مناطق شمالی و جنوبی سیستان و بلوچستان، سرنخ‌ هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاق مواد مخدر برای جابجایی و انتقال محموله مواد مخدر به عمق کشور به دست آمد که با برنامه‌ ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان شناسایی و تکاوران انتظامی شهرستان‌های"گلشن و مهرستان" در جنوب و شهرستان"زاهدان" در شمال استان به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند محموله مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: اعضای این باند قاچاق مواد مخدر که با یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ و یک دستگاه وانت نیسان به محض مشاهده تکاوران انتظامی، اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند که بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که با آتش پر حجم ماموران انتظامی، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها و برجا گذاشتن محموله مواد مخدر از محل متواری می شوند.

او گفت:  در این عملیات طی تعقیب و گریز چهار سوداگر مرگ دستگیر می‌شوند و تکاوران انتظامی ضمن توقیف ۲ دستگاه خودرو در بازرسی از خودروها و در ادامه از محل و مخفیگاه قاچاقچیان مقدار ۲۴۹ کیلوگرم حشیش، ۳۴۱ کیلو و ۵۸۰ گرم تریاک به همراه ۹ کیلو و ۴۷۸ گرم شیشه کشف کردند.

سردار طاهری گفت: در این عملیات تعداد ۲ قبضه سلاح کلاش، ۱۴۵ عدد فشنگ جنگی، یک عدد بی سیم دستی نیز از مخفیگاه قاچاقچیان کشف شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.