سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه:

بیش از ۹ هزار میلیارد ریال سوخت مرزی در آذربایجان غربی به خزانه واریز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: سال گذشته ۹ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از محل کنترل فروش مرزی سوخت در مرز‌های سرو، رازی، پلدشت و بازرگان به حساب خزانه داری کل کشور واریز شد.

احمد مجرد با بیان اینکه این مقدار درآمد واریز شده به خزانه در مقایسه با سال ۱۳۹۹ بیش از ۱۴۶ درصد رشد داشته است، گفت: منطقه ارومیه دارای چهار مرز زمینی بوده و بازرگان به عنوان بزرگترین مرز زمینی کشور بیشترین سهم درآمدی را در همین راستا برای دولت دارد.

در حال حاضر روزانه بطور متوسط بیش از ۶۰۰ خودرو (سواری، اتوبوس، کامیون) در مرز‌های بازرگان، سرو، پلدشت و رازی کنترل و پایش سوخت می‌شود.

مجرد گفت: این میزان درآمد از کنترل فروش این ۲ فرآورده نفتی و در راستای جلوگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی با کنترل باک و فروش نفت گاز و بنزین در جایگاه‌های مرزی مستقر در بازرگان، سرو، رازی و پلدشت و با بکارگیری سیستم‌های نرم‌افزاری جدید حاصل شده است.

مجرد سیستمی شدن فروش مرزی، پیشگیری و مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، درآمدزایی دولت، صرفه جویی در سوخت رسانی، تسریع در کنترل کامیون‌های ترانزیتی و ترانشیپی را از جمله مزایای اجرای طرح کنترل فروش مرزی عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ارتقای سلامت اداری در مرز‌ها را از مهمترین اهدف استراتژی شرکت نفت دانست و گفت: با برگزاری منظم جلسات فروش مرزی و همچنین بازدید فصلی گروه معین از مرز‌ها و واحد‌های تابعه نسبت به کنترل فروش مرزی اقدام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.