سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۷۳ نمایشگاه در نمایشگاه بین المللی فارس

در شورای ساماندهی نمایشگاه‌های بین المللی فارس، تقویم نمایشگاهی امسال بررسی بر تلاش حداکثری مجموعه نمایشگاه‌ها با هدف حمایت از تولید کنندگان تاکید شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: امسال ۷۳ عنوان نمایشگاه در این مجموعه برگزار خواهد شد که این حاکی از پیش رو بودن سالی پر تلاشی برای عوامل برگزاری نمایشگاه هاست.

فرهادی گفت: برای برگزاری نمایشگاه‌های باکیفیت، باید جهادی کار کرد و تلاش می‌کنیم با برگزاری نمایشگاه‌هایی ویژه، شرکت‌های دانش بنیان و تولید کنندگان را در حوزه‌های مختلف با هدف تحقق شعار سال حمایت و تشویق کنیم.

او گفت: صنعت نمایشگاهی به عنوان زیر ساخت و پیشران تولید و صنعت موجب رونق تولید و اقتصاد ملی می‌شود، بنابراین با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی می‌توانیم در جهت توسعه و پیشرفت استان و کشور گام‌های موثری برداریم؛ به شرط آن که به نقش و جایگاه موثر نمایشگاه‌ها اهمیت داده شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: با حفظ محوریت رسالت و ماهیت اقتصادی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس، تلاش می‌کنیم تا همزمان با رویکرد تحقق شعار سال و فرامین راهبردی مقام معظم رهبری به موازات اجرای برنامه‌های فرهنگی اسلامی متناسب با محیط نمایشگاه، سهم حضور بانوان و زنان را برای معرفی توانمندی‌های خود در زمینه تولید و فعالیت‌های اقتصادی دانش محور، با برگزاری نمایشگاه‌های ویژه افزایش دهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.