سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه فعالیت‌های قرآنی در مساجد و مراکز فرهنگی اصفهان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: توسعه فعالیت‌های قرآنی با همکاری اساتید برجسته قرآنی در استان اصفهان با استفاده از ظرفیت مساجد و فضاهای فرهنگی در دستور کار است.

حجت الاسلام مهدی فوقی امروز در جمع موثران قرآنی در دانشگاه قرآن و عترت اصفهان ضمن خرسندی از استقبال فعالان قرآنی از برپایی این مراسم گفت: سعی داریم اینگونه برنامه‌ها را در سطح‌های مختلف برگزار کنیم تا بتوان هم افزایی بهتری را در برنامه‌های قرآنی ایجاد کرد.

پیگیری مباحث قرآنی از اصلی‌ترین برنامه‌ها و اهداف سازمان تبلیغات است

به گفته او پیگیری مباحث قرآنی از اصلی‌ترین برنامه‌ها و اهداف سازمان تبلیغات است که برای تحقق این امر نیازمند همکاری اساتید قرآنی هستیم.

حجت ااسلام فوقی می‌گوید در ماه مبارک رمضان امسال برپایی محفل قرآنی در محور چهارباغ عباسی بازخورد‌های خوبی را به همراه داشته است وسعی ما این است که این امر در سطح استان محقق شود.

برای این امر استفاده از ظرفیت مساجد و فضا‌های فرهنگی سطح استان اصفهان مورد توجه است که با همکاری اساتید برجسته در استان اصفهان بازخورد‌های خوبی را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام فوقی گفت: جذب جوانان به فعالیت‌های قرآنی مهم‌ترین ابزار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است که نباید از آن غافل شویم.


منبع:مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.