سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید گندم در خوزستان از مرز ۲۰۰ هزار تن گذشت

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خریداری ۲۱۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان خبر داد.

امید جهان نژادیان می‌گوید: با سرعت گرفتن برداشت در مناطق مرکزی استان روزانه میزان قابل توجهی از گندم مازاد بر مصرف کشاورزان وارد مراکز خرید می‌شود و مراجعه کشاورزان به مراکز خرید افزایش یافته است.

به گفته او ۱۰۶ مرکز خرید گندم در سراسر استان آمادگی لازم جهت ارائه خدمات و دریافت محمولات کشاورزان را دارند که از این تعداد در ۳۹ مرکز با دارا بودن سیلو‌های استاندارد ذخیره‌سازی، توانایی دریافت محمولات کشاورزان با سرعت و دقت بیشتری فراهم شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:  با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تشویق آن دسته از کشاورزانی که در طرح کشت قراردادی شرکت کردند مبلغ ۴۰ تومان نیز به ازای هر کیلوگرم گندم در صورت تحویل محمولاتشان به سیلو‌های استاندارد و کارخانجات آردسازی پرداخت خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: مبلغ کمک هزینه کرایه حمل به صورت مستقیم در رسید کشاورزان ثبت و همراه با مبلغ مشخص شده فروش گندم به حساب آنان واریز خواهد شد.

آقای جهان نژادیان گفت: همزمان با ورود کشاورزان به مراکز خرید مباشر به سرعت عملیات خروج گندم و انتقال آن به سیلو‌های استاندارد در حال انجام است و تاکنون در خصوص عدم تحویل محمولات کشاورزان هیچگونه گزارشی صورت نگرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
بابا این ۱۷ روزه پول رو واریز نکردن
مگر نگفتید ۲۴ ساعت .


چرا مردمو گول میزنید