سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر:

«پویش به امید خدا» در استان بوشهر برگزار می‌شود

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری «پویش به امید خدا» در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی در سطح استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد قادرامروز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص راه‌اندازی «پویش به امید خدا» گفت: امروز تمام تحرک دشمن در راستای یأس آفرینی و ناامیدی است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر عزم به پیشرفت را به یکی از مؤلفه‌های قدرت و رویش و تعالی عنوان کرد و گفت: شخص و تمام جامعه باید به پیشرفت امید داشته باشند و همه این‌ها ذیل صفت توکل است.

او با بیان اینکه جهاد تبیین که مقام معظم رهبری بار‌ها تکرار کردند و وظیفه همه ماست که در راستای تحقق آن تلاش کنیم، در راستای امیدآفرینی است، می‌گوید: دستور کار ما در این پویش این است که مثل بزرگ‌تر‌ها که همیشه ترنم زبانشان جمله به امید خدا بود، دوباره در سطح جامعه این گفتمان را ترویج بدهیم و جامعه را به این باور برسانیم که «به امید خدا» می‌خواهیم حرکت کنیم و رشد کنیم.

حجت‌الاسلام قادری با بیان حدیثی از امام علی (علیه‌السلام) که می‌فرمایند: بزرگترین گناه ناامیدی است،گفت: انسان به امید زنده است، شخص و جامعه‌ای که ناامید بشود دیگر حرکت و رشد نمی‌کند و راحت‌تر در ورطه سقوط می‌افتد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اعلام کرد که  این پویش باید تمام جامعه را پشتیبانی کند و با مشارکت تمام اقشار جامعه شامل کشاورز، پزشک، معلم، دانش‌آموز و هر کسی که می‌تواند در فضای پیرامونی خود امید‌آفرینی کند برگزار می‌شود.

او عنوان کرد که علاقه‌مندان به شرکت در این پویش با هر توانی که در راستای امیدآفرینی دارد؛ برای مثال شخصی هنرمند است در جهت طراحی و تولید پوستر، یک نفر در فضای مجازی تولید محتوایی داشته باشد، و هر حرکتی در این زمینه را به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند.

حجت‌الاسلام قادری گفت: در پایان ماه مبارک رمضان به قید قرعه به ازاء روزانه یک نفر، یعنی در مجموع ۳۰ نفر به عنوان برنده اعلام شده و هدایای یک میلیون تومانی به آن‌ها اهدا می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.