سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وعده‌های توخالی مسئولان ورزش به ملی پوش قایقرانی

بعد از اینکه ملی پوش قایقرانی کشورمان از رقابت‌های المپیک توکیو انصراف داد، مسئولان وزارت ورزش به او وعده‌هایی دادند که هیچ کدام عملی نشد.

دیروز در خبر‌ها آمد که بهمن نصیری ملی پوش قایقرانی روئینگ کشورمان به جمهوری آذربایجان مهاجرت کرده است. او پیش از این یک بار به جمهوری آذربایجان پناهنده شده بود که با پیگیری‌های فدراسیون قایقرانی به ایران بازگشت.

برای اطلاع از این موضوع خبرنگار ما با بهمن نصیری قایقران تیم ملی کشورمان صحبت کرد و او بدون اینکه توضیحی بدهد گفت: فعلا نمی‌خواهم حرفی بزنم و می‌خواهم تمام فکر و ذهن خودم را روی تمریناتم بگذارم. اگر فرصتی پیش آید در آینده قطعا راجع به این موضوع صحبت خواهم کرد.

بهمن نصیری قبل از شروع مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو از حضور در این بازی‌ها انصراف داد تا نازنین ملایی به جای او عازم این رقابت‌ها شود. نازنین ملایی و بهمن نصیری ۲ قایقرانی هستند که در مسابقات انتخابی المپیک که بهار سال گذشته در ژاپن برگزار شد، در رقابت‌های روئینگ مدال نقره گرفته بودند.

سوم خرداد پارسال نصیری از حضور در المپیک انصراف داد

طبق قوانین فدراسیون جهانی ۲ مدال نقره آن‌ها یک سهمیه المپیک داشت و فدراسیون قایقرانی باید از بین ملایی و نصیری یک نفر را برای حضور در توکیو انتخاب می‌کرد. در آن موقع مسئولان فدراسیون و مربیان تیم ملی گفتند که این انتخاب سخت‌ترین کار برای آن‌ها است، اما نصیری کار را ساده کرد و روز سوم خرداد ۱۴۰۰ به فدراسیون پیام داد که از المپیک توکیو کناره‌گیری کرده است.

وعده‌هایی که هیچ کدام عملی نشد

بعد از انصراف نصیری از بازی‌های المپیک توکیو علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در نشست با محمدباقر نوبخت رئیس وقت سازمان برنامه و بودجه از کار بزرگ او گفت، همچنین مدعی شد که صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک وعده داده است که همه حق و حقوقی را که المپین‌ها می‌گیرند به نصیری هم داده می‌شود.

رئیس فدراسیون قایقرانانی به دنبال پیدا کردن شغل برای نصیری

در آن زمان سهرابیان به نصیری وعده داد که که با مسئولان دولتی مذاکره خواهد کرد تا نصیری در یک نهاد مشغول به کار شود. از آن زمان تاکنون نصیری نه تنها کاری پیدا نکرده است، بلکه وضعیت او برای شرکت در مسابقات هم مشخص نبود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.