سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید سالانه ۴ هزار و ۸۰۰ تن محصول گلخانه‌ای در زنجان

مدیر امورباغبانی جهادکشاورزی استان زنجان گفت: سالانه ۴ هزار و ۸۰۰ تن محصول در ۳۸ هکتار گلخانه در استان زنجان تولیدمی شود.

یوسفی‌پور بابیان اینکه برنامه‌ریزی های لازم  برای توسعه گلخانه‌ها در استان زنجان انجام گرفته است، گفت:در حال حاضر ۳۸ هکتار گلخانه با ظرفیت تولید ۴ هزار و ۸۰۰ تن محصول در زنجان فعال است.

او می گوید: در جریان سفر رئیس جمهور به استان زنجان اعتبارات خوبی برای توسعه شهرک‌های گلخانه‌‌ای در نظر گرفته شد، به طوری که امسال ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای گلخانه شماره ۲ زنجان اختصاص خواهد یافت که این امر در مرحله تخصیص، مکان یابی و تامین آب و مسائل دیگر قرار دارد.

مدیر امورباغبانی جهادکشاورزی استان زنجان گفت: در ارتباط با شهرک‌های گلخانه‌ای نیز ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای زنجان اختصاص داده شده است.

به گفته یوسفی پور کارهای مکان یابی در شهرستان ابهر در حال انجام بوده و از سویی دیگر مجتمع گلخانه ای وحدت نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مرحله ساخت در مقیاس ۶۰ هکتار قرار دارد.

او می گوید: در حال حاضر توت فرنگی بیشترین میزان تولید در گلخانه های زنجان را در میان سایر محصولات گلخانه ای به خود اختصاص داده است.

مدیر امورباغبانی جهادکشاورزی استان زنجان گفت: محصولات تولیدی گلخانه‌های زنجان که عمدتا به کشور‌های عربی همانند قطر، دبی و عمارت صادر می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.