سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور در راهپیمایی روز قدس صهیونیست‌ها را ناامید می‌کند

امام جمعه شهرکرد گفت: مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس، صهیونیست‌ها را ناامید می‌کنند و فلسطینی‌ها را بیش از پیش حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) گفت: برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس در سال‌های اخیر به دلیل شیوع کرونا، باعث جسارت صهیونیست‌ها شده بود، اما مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس امسال، نشان می‌دهند که مقاومت زنده است و مردم قدس را برای همیشه قبله اول خود می‌دانند و صهیونیست‌ها باید از فلسطین خارج شوند و بیت‌المقدس به دامن اسلام بازگردد.

آخربن جمعه ماه مبارک رمضان حضور در راهپیمایی و اجتماع گسترده در حمایت از قدس، صهیونیست‌ها را بیشتر ناامید می‌کند و فلسطینی‌ها را بیش از پیش حمایت می‌کند.

امام علی (ع) از خود مایه می‌گذارد تا به مردم مومن درس بدهد که بصیرت داشته باشند و حوادث باعث به هم ریختن جامعه نشود.


بیشتر بخوانید


در فتنه ۸۸ عده‌ای در جامعه شبهه ایجاد کردند در حالی که نباید از این شبه‌ها عاملی برای به هم ریختن جامعه استفاده می‌شد و باید قانون، ملاک عمل قرار می‌گرفت.

صراط مستقیم صراط امام علی (ع) است و شب‌های قدر باید مغتنم شمرده شود و از خداوند بخواهیم انقلاب درونی در ما ایجاد کند.

در شب‌های قدر با خداوند عهد ببندیم که انسان خطاکار گذشته نباشیم تا خداوند هم در ما تحولی ایجاد کند که بر اثر آن عاقبت بخیر شویم.

سپاه پاسداران در عرصه دفاعی ترس و وحشت در دل دشمن ایجاد کرده است و باعث رعب دشمن شده است.

همچنین در مجموعه سپاه با فرماندهی رهبر معظم انقلاب انسان‌های خالص، مجاهد و بصیر پرورش یافتند و در این مسیر شهدای بسیاری از جمله شهید محمد منتظرالقائم تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.