سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محور ترانزیتی قدیم قم- تهران بهسازی می شود

معاون راهداری قم از طرح بهسازی محور ترانزیتی قدیم قم- تهران با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

اکبر نوروز پور گفت:به منظور صیانت و ارتقای سطح ایمنی دریکی از سه محور مهم ترانزیتی کشور، طرح بهسازی جاده قدیم قم- تهران اجرا می شود .


معاون راهداری استان گفت: محور قدیم قم- تهران از محور‌های شریانی کشوری‌‌ نقشی مهم درترانزیت کالا دارد و به دلیل ترافیک غالبا چشمگیر انواع کامیون و تریلر، سطح استهلاک جاده‌ای آن درمقایسه با دیگر محور‌ها بالا و نیازمند توجه بیشتری است.


او  با بیان این  که ارتقای سطح سرویس و همچنین افزایش ضریب ایمنی محور قدیم قم- تهران از اولویت‌های عمرانی اداره کل متبوع است، گفت: طی سنوات گذشته ودرقالب طرح‌های عمران جاده‌ای، نسبت به تعریض و دوبانده کردن محور درقطعه نخست آن اقدام شده، که به دلیل تحدید منابع اعتباری، ادامه این پروژه به بعد موکول گردید.

نوروز پور  طول مسیر اجرایی پروژه را قریب ۱۱ کیلومتر وعرض آن را ده متر عنوان کرد و گفت: محدوده اجرایی طرح بهسازی محور قدیم قم- تهران، از مقابل پاسگاه پلیس راه این محورآغاز و تا کیلومتر ۱۱ باند رفت امتداد دارد.


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌‌ ای استان گفت: این طرح از بیستم اردیبهشت آغاز و تاپایان امسال تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

او  گفت: رانندگانی که از این مسیر تردد می‌نمایند برای پیشبرد طرح لازم است نسبت به رعایت جوانب ایمنی تعامل لازم را با مجریان این پروژه داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.