سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز جامعه بشری تشنه اسلام ناب محمدی است

امام جمعه انار گفت: امروز جامعه بشری تشنه اسلام علوی که همان اسلام ناب محمدی است، می‌باشد.

حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز با تسلیت شهادت مولا امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام گفت: امروز جامعه بشری تشنه اسلام علوی که همان اسلام ناب محمدی است، می‌باشد.

او گفت: ملت بزرگ ایران با هدایت‌ها و رهبری امام خامنه‌ای مقدمات حاکمیت اسلام علوی را توسط امام زمان (عج) فراهم می‌نماید.

حجت‌الاسلام منتظری با اشاره به عادی‌سازی و نشست صهیونیست‌ها با مقامات عربی اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها تصور می‌کردند با این نشست‌ها و عادی سازی روابط با دول عربی امنیت خوبی برای آن‌ها ایحاد شده و کم‌کم موضوع فلسطین به حاشیه می‌رود، اما ناگهان با جبهه عظیم مقاومت روبه‌رو شدند و با عملیات‌های شهادت‌طلبانه مبارزان فلسطینی توطئه آن‌ها خنثی شد.

او گفت: امسال بعد از تعطیلی دوساله راهپیمایی‌ها، اولین راهپیمایی سراسری به‌مناسبت روز جهانی قدس برگزار می‌شود.

 او گفت: ملت ایران و همه ملت‌های دنیا با حضور در راهپیمایی روز قدس جوانان دلاور فلسطینی را تنها نمی‌گذارند.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌ها گفت: یکی از مصادیق تقوا این است که در دام تبلیغاتی دشمن نیفتاده و پازل دشمن را تکمیل نکنیم.

امام جمعه انار گفت: دشمن درصدد است که با یک موضوع کوچک و پیش‌پا افتاده آبروی انقلاب اسلامی و خدمتگزاران نظام اسلامی را ببرد.

به گفته او همه خدمتگزاران به نظام اسلامی باید مواظب باشند بهانه‌ای به دست دشمنان ندهند.

او گفت: در تشخیص این امور نیاز به بصیرت است و گاهی اوقات ناخواسته انسان در دام تبلیغاتی دشمن می‌افتد و پازل دشمن را تکمیل می‌کند.

او در پایان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همیشه و بطور مداوم به هر بهانه‌ای ولایت فقیه و یاران انقلابی و فداکار رهبری و نهاد‌های انقلابی را هدف قرار داده و میدهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.