سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمینه اشتغال زندانیان در حوزه فرشبافی فراهم شد

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت:با انعقاد تفاهم‌نامه بین مدیران کل صمت و امور زندان‌ها، زمینه اشتغال زندانیان زنجانی در حوزه فرشبافی فراهم شد.

فغفوری گفت: این تفاهم‌نامه بر مبنای استفاده از ظرفیت هنر صنعت فرش در جهت اشتغالزایی برای زندانیان و آموزش‌های لازم برای دوران پس از زندان و اشتغال پایدار آن‌ها منعقد شده است.

او گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه زمینه همکاری بین دو اداره کل در بحث ارائه آموزش‌های تخصصی و عمومی بین مربیان و افراد کارآزموده توسط تشکل‌های فعال در استان زنجان به زندانیان مبتدی و حرفه‌ای مطرح شد که بر این اساس افراد مبتدی به آموزش‌های حرفه‌ای و افراد حرفه‌ای به آموزش‌های بروز مجهز خواهند شد.

به گفته رئیس سازمان صمت، این تفاهم‌نامه سرآغازی برای بهره‌مندی زندانیان از اشتغال و درآمدزایی در دوران زندان و پس از آن طراحی شده است.

او می گوید: مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی فرش در استان زنجان و در سطح کشور با استفاده از این ظرفیت‌ها و استفاده از امکانات اداره کل زندان‌ها در اشتغالزایی زندانیان از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه بود.

فغفوری گفت: بر این اساس مقرر شد اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی به عنوان عضو ثابت در گروه کاری فرش دستباف استان زنجان حضور داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.