سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام:

نظارت‌ها بر نمازخانه‌های بین ‌راهی استان ایلام افزایش می‌یابد

استاندار ایلام با تاکید به برگزاری نماز جماعات و تلاش برای تقویت باور‌های جوانان به نماز و افزایش و ساخت نمازخانه‌های بین راهی گفت: نظارت‌ها بر نمازخانه‌های بین‌راهی استان مرکزی افزایش می‌یابد.

آقای بهرام نیا در نشست مسئولان استان گفت: الحمدالله در دولت کار و کرامت توجه ویژه‌ای به برپایی اقامه نماز جماعت در ادارات و سازمان‌ها شده است و در قالب دستور پانزده گانه‌ای به کلیه استانداران ابلاغ شده است.

استاندار ایلام، با تاکید بر اینکه کلیه ادارات موظفند مکانی مناسب برای اقامه نماز در نظر بگیرند و در اختیار کارکنان قرار دهند، گفت: در اقامه نماز جماعت ادارات، باید روحانیون نیز بعنوان امام جماعت حضور داشته باشند.

او می گوید: در اداراتی که مخاطب بیشتری دارند، از جمله دانشگاه‌ها و بخصوص آموزش و پرورش که وظیفه "پرورش" آینده سازان جامعه را عهده دار است، اهمیت ترویج اقامه نماز، نمود بیشتری پیدا می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه دولت در حد امکان اعتبارات لازم را برای تکمیل مکان‌های در ادارات برای اقامه نماز اختصاص می‌دهد گفت: اهتمام مدیران به اقامه نماز از مهم‌ترین شاخصه‌های حکومت اسلامی است.

بهرام نیا با اشاره به اینکه فرمانداران شهرستان‌ها شورای اقامه نماز را در سطح شهرستان‌ها با حضور دبیر شورا برگزار کنند گفت: در راستای ترویج فرهنگ نورانی نماز اقدامات لازم اتخاذ گردد.

بهرام نیا، با اشاره به اینکه در قرآن کریم ۸۲ بار به فریضه نماز اشاره شده و این اهمیت موضوع را نشان می‌دهد گفت: نماز تاثیر مثبت اجتماعی بسیاری دارد همچنین نظم و انضباط، وقت شناسی و رعایت اصول بهداشتی را نیز به انسان یاد می‌دهد.

استاندار ایلام می گوید: مساجد بین راهی باید تجهیز شوند تا اقامه نماز در کلیه شهرستان‌ها صورت پذیرد و تابلو حد ترخص علاوه بر شهر ایلام در سایر شهرستان‌ها نیز نصب گردد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.