سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکایت بارسلونا از مسئول افتضاح نیوکمپ

باشگاه بارسلونا قصد دارد از شخصی که چند هزار بلیت دیدار با آینتراخت فرانکفورت را در بازار سیاه فروخته شکایت کند.

باشگاه بارسلونا قصد دارد علیه فردی که حدود  ۲۰۰۰ بلیت دیدار برابر فرانکفورت را خریداری کرده و آن ها را به طرفداران آینتراخت فرانکفورت فروخته است اقدام قانونی کند.

ماجرا از این قرار است که هفته گذشته پنج‌شنبه شب، در چارچوب رقابت های لیگ اروپا  بارسا میزبان تیم آینتراخت آلمان بود و برای پذیرایی از ۵ هزار نفر از هواداران مهمان  در نیوکمپ مهیا شده بود اما خرید و فروش بلیت در بازار سیاه داستان را طور دیگری رقم زد.


بیشتر بخوانید 


بیش از ۲۰ هزار نفر از اعضای رسمی باشگاه، بلیت خود را در بازار سیاه به دوستداران آینتراخت فروختند و بارسا در ورزشگاهی که سفید پوش شدخه بود بازی را ۲-۳ به حریفش واگذار کرده بود. این تیم بازی رفت را با تساوی به پایان رسیانده بود و پس از شکست در بازی برگشت از لیگ اروپا کنار گذاشته شد. 

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا و چند ستاره این تیم نیز بعد از بازی برابر فرانکفورت نسبت به اتفاقات رخ داده در نوکمپ معترض شده بودند و جو ورزشگاه را یکی از مهم‌ترین دلایل حذف این تیم از لیگ اروپا عنوان کردند.

سران بارسا به‌ شدت از این اتفاق خشمگین بوند و بلافاصله نیز قانونی تصویب شد که از این پس در بازی‌های اروپایی، هیچ بلیتی توسط اعضا قابل فروش نباشد و اقدامات برای پیگیری فروش بلیت در بازار سیاه آغاز شد و حالا صحبت از شکایت هوادار خائن به میان آمده است. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.