سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش‌از۳ هزار شهروند خاشی در طرح جهش ملی مسکن نام‌نویسی کردند

فرماندار خاش گفت: سه هزار و ۵۹ نفر از شهروندان این شهرستان تا کنون در طرح جهش ملی مسکن نام نویسی کرده‌اند که از این تعداد پرونده ساخت ۸۴۵ واحد مسکونی در حال بررسی است.

صاحب گل صالحی گفت: تصویب و الحاق محدوده بیش‌از ۲۳۰ هکتار زمین جهت احداث واحد‌های مسکونی جهش ملی مسکن را در خاش داریم بنابراین دستگاه‌های دست‌اندرکار در خصوص اقدامات زیرساختی این طرح ملی نسبت به رفع موانع موجود اقدام و موضوعات را پیگیری کنند.

او  با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به تأمین مسکن خانواده‌های کم درآمد و نقش اجرای جهش ملی مسکن در گشایش و توسعه این بخش بر لزوم پیگیری سریع‌تر این طرح در سطح شهرستان  خاش تاکید کرد.

فرماندار خاش گفت: طرح جهش ملی مسکن با محوریت تأمین مسکن خانواده‌های محروم و همچنین خانه دار شدن افراد کم درآمد برنامه ریزی و عملیاتی خواهد شد.

او گفت: تاکنون پیشرفت مناسبی در زمینه تامین زمین داشتیم و این روند همچنان در تعیین تکلیف و آماده سازی زمین‌های این طرح ادامه دارد.

صالحی گفت: استخراج و معرفی متقاضیان با اولویت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی جهت صدور پروانه ساخت و تسریع در احداث واحد‌های مسکونی مورد تاکید بوده و برنامه ریزی و پیشنهاد احداث واحد‌های مسکونی طرح به شکل ویلایی با توجه به درخواست متقاضیان و شرایط فرهنگی و اجتماعی منطقه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.