سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرودگاه زاهدان گواهینامه زیرساخت بهره‌برداری و مدیریت فرودگاهی را دریافت کرد

در مراسمی با حضور رییس سازمان هواپیمایی کشوری، فرودگاه زاهدان به عنوان دومین فرودگاه کشور، گواهینامه زیرساخت بهره‌برداری و مدیریت فرودگاهی را دریافت کرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه توسعه بخش هوایی در سیستان و بلوچستان اولویت دولت است، گفت: با تحقق این هدف و توسعه بخش هوایی، تمام بخش‌های دیگر نیز به توسعه مورد نظر دست خواهند یافت.

محمد محمدی بخش گفت: موضوع اعطای گواهینامه زیرساخت، بهره‌برداری و مدیریت فرودگاهی به فرودگاه بین‌المللی زاهدان به عنوان دومین فرودگاه کشور خیلی حرف‌ها و پیام دارد و آن‌هایی که اهل فن باشند متوجه می‌شوند که نگاه نظام به کجاست.

محمدی بخش گفت: اینکه امروز فرودگاه زاهدان در تراز استاندارد بین‌المللی در حوزه هوانوردی قرار گرفته است واقعاً جای شکرگزاری و تبریک دارد.

وی با اشاره به اینکه در فرودگاه بین‌المللی زاهدان بیش‌از ۱۰۰ پرواز هفتگی انجام می‌دهد تصریح کرد: بخش توسعه سواحل مکران جزو کار خاصه و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: بحث زیرساخت‌های فرودگاهی در استان مشخصا فرودگاه چابهار، راه اندازی و عملیاتی شدن فرودگاه سراوان، پرواز شب فرودگاه کنارک و توسعه ترمینال فرودگاه زاهدان از موضوعات مهم است.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: امروز فرودگاه زاهدان به عنوان دومین فرودگاه کشور، گواهینامه زیرساخت بهره‌برداری و مدیریت فرودگاهی را دریافت می‌کند.

علی جزینی‌زاده با بیان اینکه دریافت این گواهینامه زیرساخت بهره‌برداری کار بزرگی بوده و نقطه عطفی برای هوانوردی کشور است گفت: فرودگاه زاهدان بعد از فرودگاه بندرعباس دومین فرودگاهی هست که گواهینامه زیرساخت بهره‌برداری و مدیریت فرودگاهی را گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.