سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز از ظرفیت های دانشگاهی بهره خواهد برد

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز گفت: این منطقه برای توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی بهره خواهد برد.

آقای قنبرپور گفت: تامین نیروی کار متخصص ماهر، توسعه زیرساخت‌ها، همکاری در حوزه گمرکات، فناوری و تبدیل شدن به قطب تولید موبایل از جمله فعالیت‌هایی است که در قالب یک برنامه مشترک با همکاری دانشگاه آزاد هر چه بیشتر قابلیت اجرایی شدن خواهند داشت.

او می گوید: فعالیت در زمینه‌های دیگری از جمله تجهیزات هوایی، تأمین امنیت مواد غذایی و محصولات کشاورزی، جذب نخبگان علمی و دانشجویان خارجی با ایجاد پردیس‌های فناوری برای فعالیت در شرکت‌های دانش‌بنیان و اشتغال آفرین از دیگربرنامه‌هایی است که به صورت مشترک بین این ۲ دستگاه می‌توانند اجرا شوند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با توجه به استقرار شرکت‌های حوزه آی. تی و آی. سی. تی در پیام از ظرفیت دانشگاه آزاد می‌توان برای جذب کارآموز و نیروی انسانی ماهر برای این شرکت‌ها اقدام کرد.

قنبرپور گفت: از سوی دیگر با توجه به فعالیت پیام در حوزه فناوری‌های نوین و ظرفیت دانشگاه آزاد می‌توان هر چه بیشتر نسبت به تجهیز این آزمایشگاه‌ها در منطقه با هدف توسعه صادرات و واردات بهره گرفت.

به گفته او طرح‌های خلاقانه در تمام حوزه‌ها از جمله فضای سبز با توجه به اینکه در طرح جامع حدود ۵۰۰ هکتار فضای سبز قرار است که در پیام اجرایی شود از دیگر برنامه‌هایی است که دانشگاه آزاد می‌تواند پیام را در اجرایی کردن هر چه بهتر آن‌ها کمک کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.