سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزاداری اولین شب قدر قرن در استان مرکزی + فیلم

مردم استان مرکزی شب نوزدهم ماه رمضان در سوگ مولای متقیان عزاداری کردند.

مردم استان مرکزی شب نوزدهم ماه رمضان، که اولین شب قدر قرن ۱۵ هجری شمسی است ضمن شب زنده داری در سوگ مولای متقیان عزاداری کردند.

شب زنده داران اولین شب قدر دراستان مرکزی ضمن احیای شب قدر و انجام مراسم و ادابی که در این شب سفارش شده برای مولای متقیان عزاداری وسوگواری کردند و باگرفتن قرآن بر سر وشفیع قراردادن قرآن واهل بیت علیهم السلام ازخدای یگانه فرج امام زمان علیه السلام و رفع مشکلات جامعه را خواستارشدند.

مراسم معنوی شب قدر در استان مرکزی امسال در حالی برگزار شد که ویروس کرونا فروکش کرده و با موافقت ستاد مقابله با کرونا مراسم شب قدر گسترده‌تر و پرشورتر در میعادگاه‌ها از جمله مساجد و مصلا‌ها برگزار شد.

اولین شب از لیالی پرفیض قدر امسال در ۱۰۰۰ نقطه استان مرکزی برگزار شد و حاضران در این مراسم با خدای بخشنده و مهربان راز و نیازکردند و از درگاه ایزدمنان طلب بخشش ومغفرت کردند.

مردم مومن و روزه‌دار استان مرکزی علاوه بر مساجد در منزل هم با مراسم زنده شب قدر رسانه ملی همراه شدند و درشبی که ازهزارماه برتراست سرنوشتی نیکو را برای خود و دوستان و آشنایان آرزو کردند.

اعمال شب قدر ازجمله قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر، اقامه نماز قضا، مرثیه خوانی وذکرمصیبت ائمه و سخنرانی خطیبان در این شب عزیز انجام شد.

برچسب ها: شب قدر ، استان مرکزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.