سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهپیمایی روز قدس در بیش‌از ۵۰ نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس پس از ۲ سال وقفه به دلیل شیوع کرونا در بیش‌از ۵۰ نقطه استان اعم از شهرستان‌ها، مراکز بخش‌ها و برخی دهستان‌های بزرگ برگزار می‌شود.

عباس صفدری  در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در سیستان و بلوچستان گفت: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار در زاهدان از ساعت ۹:۴۵ دقیقه صبح روز جمعه نهم اردیبهشت ماه از میدان آزادی تا تقاطع خیابان آزادی و امام خمینی (ره) این شهر برگزار خواهد شد.

او گفت:  امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه تلاش مستکبران بر جلوگیری از انسجام و وحدت در بین مسلمانان است حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی نمایش اعتراض و خروش جهان اسلام علیه ستمگران و اتحاد و همبستگی ملت‌های آزاده جهان در برابر بدخواهان اسلام خواهد بود.

او گفت:: پیام امام خمینی (ره) نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین شد و به تاریخچه طولانی این مبارزه، اصالت بخشید.
صفدری با اشاره به اینکه قرار است امسال مراسم بزرگداشت روز قدس پس از گذشت ۲ سال که به دلیل شیوع بیماری کرونا به طریق دیگر برگزار شد، حضوری و باتجمع مردمی انجام شود گفت: این مراسم با رعایت همه موازین بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش مستکبران بر جلوگیری از انسجام و وحدت در بین مسلمانان است، افزود: حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی نمایش اعتراض و خروش جهان اسلام علیه ستمگران و اتحاد و همبستگی ملت‌های آزاده جهان در برابر بدخواهان اسلام خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اجرای برنامه‌های جانبی مرتبط با این روز از جمله آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و سرودخوانی نیز پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای حضور مردم در این مراسم معنوی از همه ظرفیت‌ها همچون فضای مجازی، رسانه‌ها، مراسمات جمعی استفاده کرد اظهارداشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس در تقویت جبهه مقاومت و یأس دشمن بسیار موثر است‎.

صفدری افزود: روز جهانی قدس نماد استکبارستیزی و روز احیای ارزش‌های اسلامی و مقاومت دینی است که در آن مسلمانان آزاده سرتاسر جهان، با مشت‌های گره کرده بر سر صهیونیسم فریاد می‌زنند.

وی بیان کرد: در پایان مراسم راهپیمایی که با حضور علما و عموم مردم شیعه و سنی استان برگزار می‌شود، بیانیه روز جهانی قدس نیز قرائت خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.