سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک میلیادری صنعتگران و معدنکاران برای آزادی زندانیان

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان گفت: با مشارکت صنعتگران و معدنکاران، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جیرفت جمع آوری شده است.

مسلم مروجی فرد گفت: براساس احادیث و روایات، احسان، نیکوکاری و رسیدگی به کار مردم و رفع نیاز آن‌ها از برترین حسنات بیان شده و در این زمینه جامعه صنعت، معدن  و تجارت جنوب کرمان همواره پیش قدم است. 

او می‌گوید: با درخواست ستاد دیه و پیگیری دادستان و رئیس زندان شهرستان جیرفت در محل دفتر دادستانی، در این ماه پر خیر و برکت رمضان نیز همانند چند سال گذشته، سرمایه گذاران و جهادگران خط مقدم جبهه‌های اقتصادی، صنعتگران و معدنکاران شهرستان جیرفت حضور پررنگی در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد داشتند که این مایه افتخار و مباهات است.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در جشن امسال نیز با حضور پررنگ صنعتگران و معدنکاران فعال در شهرستان جیرفت، مبلغ  ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، کمک مالی  بری آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد که این رقم نسبت به سال‌های قبل رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

مروجی فرد می‌گوید: جمع آوری کمک‌های مالی در این جشن، یکی از برکات بی شمار ناشی از تلاش‌های صورت گرفته در سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان برای جذب سرمایه گذاران، راه اندازی و فعال سازی واحد‌های صنعتی و معدنی در شهرستان جیرفت و سایر شهرستان‌های جنوب کرمان  است که یکی از نمونه‌های آن جذب و فعالسازی سرمایه گذاری ده هزار میلیارد ریالی در قالب طرح‌های صنعتی و معدنی در جنوب کرمان طی سال گذشته است که اشتغالی بالغ بر هزار نفر ایجاد کرده است.

او گفت: تلاش ما بر این است تا در سال مزین به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» در کنار افزایش ظرفیت تولید واحد‌های صنعتی و معدنی و کارآفرینی با یک تدبیر مناسب، فرصت اشتغال برای جوانان و گروه‌های مختلف جامعه را آماده کنیم و شرایط مناسبی را در توسعه پایدار جنوب کرمان مهیا کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.