سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکستی دیگر برای صهیونیست‌ها

صحن‌های مسجد الاقصی تا پایان ماه رمضان به روی صهیونیست‌ها بسته شد

مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند صحن‌های مسجد الاقصی تا پایان ماه رمضان به روی یهودیان و صهیونیست‌ها می‌بندد.

یک شبکه عبری شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته اند که از روز جمعه تا پایان ماه رمضان، صحن‌های مسجد الاقصی را به روی یهودیان و صهیونیست‌ها ببندد.

بر اساس آنچه در پایگاه خبری عروتص شوع آمده است کابینه رژیم صهیونیستی ساعت ۲۱:۱۵ به وقت گرینویچ بیانیه رسمی مبنی بر اینکه شهرک نشینان و یهودیان نمی‌توانند از روز جمعه تا پایان ماه رمضان وارد صحن‌های مسجد الاقصی شوند، صادر کرد.

هر سال ۱۰ روز پایان ماه مبارک رمضان باید به روی شهرک نشینان بسته شود. یک عضو راست افراطی به این پایگاه گفته بود سال‌های قبل ۳ یا ۴ روز مسجد به روی صهیونیست‌ها بسته می‌شد این در حالی است که امسال ۱۲ روز بسته می‌شود.

رژیم صهیونیستی که بعد از یورش روز جمعه به نمازگزاران مسجد الاقصی به شدت از سوی نهاد‌ها و کشور‌ها در عرصه بین المللی محکوم شده این اقدام را در راستای آرام کردن اوضاع قدس اتخاذ کرده است. این در حالی است که رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند ۱۰۰۰ پلیس امروز در شهر قدیمی، مسجد الاقصی و میدان البراق به حال آماده باش درآمده اند.

جمعه هفته گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی حمله کردند که منجر به مجروح شدن بیش از ۱۵۰ نفر و بازداشت ۴۰۰ نفر شد.

این حمله با واکنش‌های بسیاری همراه بود و جنبش‌های فلسطینی و سران برخی کشور‌های عربی آن را محکوم کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.