سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح های جاده و راهسازی در شهرستان گچساران

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران گفت: امسال ۱۲ طرح در حوزه جاده و راهسازی شهرستان گچساران در دست اجرا است.

یعقوب عوض زاده گفت: امسال در این شهرستان ۱۲ طرح با اعتبار ۲۵۰ میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال درحوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دست اجرا است.

او با بیان اینکه اعتبار پنج طرح از محل اعتبارات ملی تامین شده است می گوید: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده همه این طرح‌ها تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

عوض زاده گفت: عملیات اجرایی طرح های بهسازی جاده پشه کان به طول ۲ کیلومتر، بهسازی آسفالت راه‌های روستایی سراب ننیز و اجرای شبکه روشنایی پل پاسگاه عبدالهی و تقاطع غیر همسطح خیرآباد نیز به زودی آغاز می‌شود.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران با بیان اینکه هم اکنون بهبود کیفیت روشنایی جاده باشت، گچساران-دهدشت به طول ۲۸ کیلومتر در دست اجرا است و بهسازی جاده نیمدور- اسپر -موگ با پیشرفت کاری ۷۰ درصد و اعتبار پنج میلیارد ریال، بهسازی آسفالت راه‌های روستایی آبچیرک، آب توت، آبرزی و پاکوه به طول ۳ کیلومتر نیز در دست اجرا است.

عوض زاده تعمیر و بازسازی ساختمان پلیس راه گچساران - شیراز با ۲۰ درصد پیشرفت کاری، لکه گیری و روکش آسفالت پل بریم باشت - گچساران - خیر آباد به طول پنج کیلومتر با پیشرفت کاری ۹۵ درصد نیز از دیگر طرح‌های در دست اجرای حوزه راه این شهرستان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.