سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آئودی 2022 A3 در مقابل مرسدس بنز A-Class + فیلم

نسل جدید A3 با دو پیشرانه بنزینی و دو پیشرانه دیزلی عرضه خواهد شد.

آئودی 2022 A3: سدان نسل آخر A۳ با یک مدل کاملاً جدید ۲۰۲۲ جایگزین شده است؛ این خودرو رقبایی مانند ب ام و سری ۲ گرن کوپه و مرسدس بنز کلاس A دارد، بنابراین جای تعجب نیست که آئودی امکانات خودروی جمع و جور خود را دو چندان و فضای داخلی را با فناوری های پیشرفته ارائه کند.

یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ استاندارد در دسترس است. سیستم چهار چرخ متحرک اختیاری است و مجموعه‌ای از ویژگی‌های کمک راننده در دسترس است که A۳ را به انتخابی مطلوب تبدیل می‌کند.

اگرچه مدل‌های اروپایی انواع مختلفی از پیشرانه‌ها را ارائه می‌دهند، اما A۳ که برای آمریکای شمالی در نظر گرفته شده است، از یک موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ ۲۰۱ اسب بخاری چهار سیلندر با سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی استفاده می‌کند. این پیشرانه با هر دو دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ در دسترس است. گیربکس هفت سرعته اتوماتیک استاندارد است.

 

آئودی به یک مدل پلاگین هیبریدی دارد که احتمالاً نام e-tron را دارد و ممکن است بعداً در دسترس قرار گیرد. کسانی که خواهان قدرت بیشتر هستند باید S۳ جدید را در نظر بگیرند. 

صندلی‌های اسپرت موجود دارای روکش‌های جیر مصنوعی هستند. صندوق عقب A۳ فضای کافی را برای حمل و نقل فراهم خواهد کرد؛ A۳ دارای صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی ۱۰.۱ اینچی یا یک واحد ۱۲.۳ اینچی اختیاری است.

 

 نمایشگر دیجیتالی کابین آئودی نیز استاندارد خواهد بود؛ این صفحه نمایش قابل تنظیم مجدد یکی از ویژگی‌های محبوب در بقیه خط تولید آئودی است و می‌تواند یک نقشه بزرگ در مرکز دسته ابزار و همچنین سایر اطلاعات خودرو را برای سرعت و دور در دقیقه نمایش دهد.

 مرسدس بنز A-class ۲۰۲۲: یک خودروی کوچک با قلب یک سدان لوکس کلاس S است. نمای گران‌قیمت به آن کمک می‌کند تا در میان سایر محصولات بنز لوکس به نظر برسد و کابین مدرن و پر از فناوری آن تقریباً همان تجربه مدل‌های گران‌تر را ارائه می‌دهد.

یک چهار سیلندر توربوشارژر یا در جلو یا هر چهار چرخ حرکت می‌کند و هندلینگ کلاس A نسبتاً خوب است.  در مقایسه با رقبایی مانند بی ام و سری ۲ گرن کوپه و کادیلاک CT۴ و مرسدس بنز A-class امکانات بیشتری را ارائه می‌دهد و نسبت به هر یک از آن خودرو‌های کامپکت لوکس سطح پایه مطلوب‌تر است.

 

در کلاس A ۲۰۲۲، تنها انتخاب موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ است که ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۲۲۱ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. دیفرانسیل جلو در A۲۲۰ استاندارد است، در حالی که A۲۲۰، ۴Matic دارای سیستم چهار چرخ متحرک است، یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک تعویض دنده را انجام می‌دهد.

 

 این سدان دارای فضای داخلی با ظاهری درجه یک است که مطابق با استاندارد‌های مرسدس بنز ساخته شده است. کابین را می‌توان با آپشن‌های سطح‌بالایی مانند تودوزی چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو و روشنایی داخلی LED ارتقا داد. صندلی‌های جلو راحتی به یاد ماندنی را ارائه می‌کنند و این کمک می‌کند تا کلاس A خودرویی عالی برای کسانی باشد که با رفت‌وآمد‌های طولانی مواجه هستند.

 

کلاس A ۲۰۲۲ دارای ویژگی‌های استاندارد اطلاعات سرگرمی مانند تلفن بلوتوث و پخش موسیقی، رادیو HD و صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی است. مدل‌های پایه همچنین دارای سیستم صوتی هشت بلندگو، پنج درگاه USB-C و ادغام گوشی‌های هوشمند Apple CarPlay و Android Auto هستند. یک صفحه نمایش لمسی بزرگتر ۱۰.۳ اینچی به عنوان بخشی از بسته Premium موجود ارائه می‌شود. طیف تجهیزات اختیاری نیز شامل رادیو ماهواره‌ای SiriusXM و استریو Burmester است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
اینها را چرا برا ایرانیا میگین انگار قراره تو ایران عرضه بشن .یا حداقل تو سایت مربوط به شورای نگهبان و تشخیص مصلحت بزارید.
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
یه مقایسه بین پراید و تارا هم تهیه کنید