سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به زودی

لکسوس RZ جدید معرفی خواهد شد

RZ، اولین خودروی الکتریکی اختصاصی لکسوس است.

لکسوس یک تیزر از شاسی بلند تمام الکتریکی جدید منتشر کرد؛ RZ پس از تصاویر رسمی منتشر شده در اوایل امسال، قسمت عقب را دوباره به نمایش گذاشته؛ چیز زیادی از این عکس نمی‌توان دید، اگرچه اساساً تأیید می‌کند که همه چیز برای اولین نمایش بزرگ برنامه ریزی شده برای ۲۰ آوریل آماده است.

این برند ژاپنی وعده رونمایی آنلاین RZ را داده است؛ جالب اینجاست که اولین نسخه دیجیتالی نشان می دهد که لذت رانندگی را که فقط لکسوس می‌تواند با صدا‌های طبیعت از دنیای واقعی که حواس پنج گانه را تحریک می‌کند، ارائه دهد.

 RZ، خودرویی بسیار شیک است که می توان آن را ممتازتر از تویوتا bZ۴X و سوبارو سوبارو دانست؛ نسخه شاسی بلند الکتریکی لکسوس ظاهر بیرونی چشمگیری دارد که با جدیدترین نما طراحی شده است.

زمانی که RZ وارد بازار شود، اولین خودروی الکتریکی اختصاصی این شرکت خواهد بود. حداقل در ابتدا تنها در ظاهر RZ ۴۵۰e عرضه خواهد شد که از نسخه‌ای از پیشرانه الکتریکی دو موتوره تویوتا همانطور که در bZ۴X دیده می‌شود، استفاده می‌کند. توان خروجی ۲۱۵ اسب بخار را ارائه می‌دهد، اگرچه حداکثر قدرت در لکسوس می‌تواند کمی بالاتر باشد تا قیمت اولیه بالاتر خودرو را منعکس کند.

همه چیز تا دو روز دیگر فاش خواهد شد، زمانی که لکسوس RZ اولین حضور آنلاین خود را در جهان انجام دهد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
mamad
۰۶:۱۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
لکسوس RZ
کانسپت آئودی Urbansphere
ازنوم پالادیوم .اصطلاحات اجنبی را پاس بداریم آ
آپارتاید = جدانژادی
آپلود = بارگذاری
آداپتور = مبدل
آپدیت = به روزرسانی
آدامس = دژ ، سَقِّز
آرمیچر = سیم آسه
آسفالت = قیرتخت
آنتی‌بادی = پادتن ، پادزهر
آنلاین = برخط
آیفون = صدا‌بر
آپشن = اختیار، انتخاب
آیتم = گزینه، برنامک (در برنامه‌های نمایشی سیما)
آیدی = شناسه
و الی آخر
مهدی
۲۰:۵۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
لیاقت ما ایرانیا همین ماشینای به روز دنیاست نه آشغالای تولید وطنی
خدا از این مسولان بی کفایت نگذره که چقدر جون مردم رو به اسم تولید ملی و اشتغال با این ارابه های مرگ وطنی گرفتند
ما با پول پراید کنونی باید سوار بهترین ماشینا بشیم که ...‌
دلسوز
۱۱:۳۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
درود، این خودروهای لوکس رو آدم میبینه، دلش به حال خودش میسوزه که تو ایران برای یک مشت گاری بی کیفیت باید بره خدا تومن بده ثبت نام، اونم ثبت نامی که معلوم نیست شفافیت داره یانه! تازه به مرحله بعد یعنی اصطلاحا برنده شدن که میرسی، باید کلی پول بی زبون که براش جون کندی، بدی یه خودروی بی کیفیت، و بی اصالت بقوله خودشون ساخت داخل بخری که هیچی نداره، آپشن نداره، کیفیت صفره، گارانتی خودرو صفره، قیمتش پوله خونه، تازه نمایندگیه مربوطه ش منت کشت میکنه که فلان و به همدانه و غیره، اونم یک یا دوتا رنگ بیشتر تو مملکت به این بزرگی نیست، واقعا باعث شرمندگیه که اصلا رقابتم نیتونن با خودروهای ضعیفترین کشورهای سازنده ی خودرو داشته باشن.اون هیچی میاریش بیرون کلی باید خرجش کنی که حداقل سواری رو ازش بگیری، واقعا متاسفم و شرمسار که کشورم نمیتونه متخصصان خوبی برای اراِِیه ی محصولات به روز و با کیفیت داشته باشه.