سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی در لامرد

اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد با اولویت موضوعی خانواده متعالی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی حسین زاده در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد گفت: خداوند می‌فرماید ما شما را از زن و مرد آفریدیم، یعنی از خانواده به وجود آوردیم، اما خانواده‌ای نزد ما عزیز و بزرگ است که متعالی باشد.

او گفت: تربیت توحیدی و توحید هدایتی از دل خانواده‌ها به وجود آمده و این حقیقت را شما به وضوح در احوالات ائمه اطهار مشاهده می‌کنید.

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به اینکه اگر خانواده نسبی و سببی به هم ریخت، خانواده اجتماعی ما نیز بهم می‌ریزد و به حق باید گفت: گل سرسبد خانواده متعالی تربیت صحیح است.

اسماعیل رستگار فرماندار شهرستان لامرد نیز گفت: همه وظیفه داریم مشکلات حوزه فرهنگ را مرتفع کرده، برنامه‌ها را به صورت کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت تدوین کرده و به صورت جهادی به اجرای آن بپردازیم.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد گفت: معضل کودکان کار و بازمانده از تحصیل باید با همت همگانی حل شده و کاهش طلاق و ترویج فرهنگ ازدواج در دستور کار قرار گیرد.

همچنین محمد هنرپیشه دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان با ارائه گزارش کمیته آسیب شناسی و توجه به تاکید اعضای کمیته بر اهمیت و جایگاه خانواده گفت: موضوع شش ماهه اول امسال شورای فرهنگ عمومی شهرستان، خانواده متعالی و موضوع آموزش خانواده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد گفت: بررسی نیازهای آموزشی هر منطقه، طراحی و تدوین برنامه‌ها  و آگاهی لازم به هر یک از اعضای خانواده در جهت داشتن یک خانواده موفق، پویا و متعالی از رسالت‌های شورای فرهنگ عمومی است.

او گفت: تدوین برنامه‌های آموزش خانواده و تشکیل کمیته پیرامون بررسی میزان اعتبار برنامه‌های شاخص و ستادی دستگاه‌های اجرایی جهت تنظیم تقویم فرهنگی سال ۱۴۰۱، از مصوبات پنجاه و یکمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.