سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان اعزام مشمولان در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱

معاون وظیفه عمومی استان قزوین از فراخوان اعزام مشمولان در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

سرهنگ امید همتی مجد، معاون وظیفه عمومی استان قزوین گفت: تمامی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگه آماده به خدمت اردیبشهت ماه در سال جاری هستند، می‌بایست راس ساعت ۰۷۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخه اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ به آدرس (قزوین، میدان ۲۲ بهمن، ابتدای بلوار میرزاکوچک خان، کوچه سرباز، معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین) که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

با توجه به عدم ارسال پستی برگه آماده به خدمت و اینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزشی از طریق دفاترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) صادر می‌شود، آن دسته از مشمولانی که تا کنون به هردلیل موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیرو‌های مسلح نشده اند برای دریافت معرفی نامه می‌توانند به یکی از دفاتر مذکور مراجعه کنند.

اعزام مشمولان در تاریخ مذکور براساس طرح فاصله گذاری و انجام تمامی تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می‌شود و در صورت مشاهده مشمول دارای علائم و مشکوک به بیماری از اعزام وی خودداری می‌شود.

عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

تمامی مشمولان می‌بایست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبیل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون (مننژیت و کرونا)، وبرگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیرو‌های مسلح وسایر مدارک مورد نیاز از روگرفت شناسنامه، کارت ملی، مدارک تاهل، ایثارگری پدر و ... را درهنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مطلع شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.