سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۰ درصد تماس گیرندگان با ۱۲۵ شادگان مزاحم تلفنی هستند

رئیس ایستگاه آتش نشانی شماره یک شهرداری شادگان گفت: ۹۰ درصد تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۲۵ شادگان غیر ضروری و مزاحمت هستند.

سید حلیم غاوی نژاد گفت: شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی برای هر آتش‌نشان یادآور رخداد یک حادثه برای هم‌وطن و آماده‌باش جهت اعزام به محل حادثه است.

وی افزود: به گفته او غیر مرتبط و مزاحمان تلفنی هستند حال آنکه این تماس‌ها برای هر آتش نشان یادآور رخداد یک حادثه برای هموطن و آماده باش برای اعزام به محل حادثه است و مزاحمت تلفنی می‌تواند با جان فردی بازی کند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی شماره یک شهرداری شادگان می گوید: خانواده‌ها نقش بسیار مهمی در جلوگیری از مزاحمت‌های تلفنی بر عهده دارند و می‌توانند، از بروز این گونه مشکلات جلوگیری کنند.

غاوی نژاد در پایان گفت: ماموریت‌های کاذب بجز خستگی مفرط و ایجاد هزینه ماموریت و چشم انتظاری حادثه دیده و ایجاد خسارات مالی و جانی ناشی از آن چیزی را در پی نخواهد داشت از این رو به مزاحمان سامانه‌های فوریت توصیه می‌شود از تماس‌های مکرر و بی مورد جلوگیری کرده تا موجبات آسیب رساندن به شهروندان فراهم نشود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.