سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛

لزوم تشکیل شورای پیشکسوتان در شهرستان‌ها

حیدری گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، باید شورای پیشکسوتان در شهرستان‌ها تشکیل و از ظرفیت آن‌ ها برای محقق نمودن این مهم استفاده شود.

آقای حیدری در نشست شورای پیشکسوتان جهاد و مقاومت چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نباید منتظر بودجه و اعتبار باشیم بلکه باید شورای پیشکسوتان در شهرستان‌ها تشکیل و از ظرفیت آن‌ها برای محقق نمودن این مهم استفاده شود.

جامعه ایثارگری نقش تاثیرگذاری در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارد و مقام معظم رهبری، پنج مرحله انقلاب، نظام، دولت، جامعه و تمدن اسلامی را برای تحقق تمدن اسلامی تشریح کرده‌اند و اکنون در مرحله دولت اسلامی هستیم بنابراین برای رسیدن به جامعه اسلامی همه باید تلاش کنیم و پیشکسوتان دفاع مقدس در این مسیر نقش بسزایی دارند.


بیشتر بخوانید


به منظور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در مرحله اول نیازمند انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان هستیم و برای این مسئله باید شیوه نامه‌ای اجرایی تدوین و از زبان هنر نیز استفاده شود.

در گام دوم باید سختی‌های جنگ و جهاد برای افرادی که در دوران دفاع‌مقدس حضور نداشته‌اند، بیان شود که بهترین شیوه آن بیان خاطرات آن دوران است.

معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حائز اهمیت است و این دستاورد‌ها باید در مدارس، دانشگاه‌ها و در جمع جوانان توسط پیشکسوتان دفاع مقدس با رویکرد بصیریت‌افزایی بیان شود.

باید در خصوص اقدامات آمریکا و استکبار برای ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی اطلاع رسانی شود چرا که امروزه دشمن‌شناسی یکی از موضوعات مهم است.

باید برای جوانان الگو آفرین باشیم و شهدای شاخص و شهدای مقاومت به جوانان معرفی و تاثیر انقلاب اسلامی در جهان برای افراد تبیین شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
زاگرسی
۱۹:۱۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
استان را به قطب قطعه سازی و ماشین سازی کشور تبدیل کنید.
این استان ظرفیت داشتن چندین ماشین سازی بزرگ ملی را دارد.
بختیاری
۱۹:۱۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
جناب استاندار با توجه به منابع آب و انرژی و نفت و گاز در استان ،استان ما توان تبدیل به قطب بزرگ صنعت و فناوری و تولید و ساخت و ساز را در کشور داراست.
و میتواند دهها شهر و شهرک صنعتی در جای جای استان داشت و صنعت را در استان پراکنده کرد .
این استان اگر همت و تلاش و اندیشه باشد باید از استانهای صنعتی شرق و غرب خود صنعتی تر و پیشرفته تر گردد و هیچ خیال‌بافی نیست اگر همه ما مردم و نمایندگان و مسولان برای آبادی و رشد و پیشرفت و دانش و دانشگاه و فناوری و صنعت در این استان از هیچ کوشش و اندیشه سازندگی ایی دریغ نورزیم.