سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح پایش ایمنی ۴۹۰ دستگاه سواری جاده‌ای در زنجان  

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان زنجان گفت:طرح پایش اطلاعات و ایمنی۴۹۰دستگاه خودروی سواری مسافربری با هدف به روز رسانی اطلاعات این وسائط نقلیه آغاز شد.

مدقالچی گفت: بروزرسانی اطلاعات ثبت شده از ناوگان فعال، بررسی وضعیت سن ناوگان و پتانسیل مورد نیاز برای نوسازی، بررسی وضعیت ایمنی ناوگان و ارتقای آن از مهمترین اهداف طرح پایش ایمنی و اطلاعات ناوگان سواری جاده‌ای است.

او پایش صلاحیت رانندگان، بررسی و کنترل میزان فعالیت و کارکرد ناوگان تحت پوشش و ارتقا سطح کیفیت و ایمنی خدمات به مسافران بین شهری را از دیگر اهداف اجرای این طرح در استان زنجان برشمرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: اطلاع رسانی و فراخوان به شرکت ها و رانندگان تحت پوشش آن‌ها در خصوص همکاری و حضور فعال در اجرای طرح، انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: توجیه و آموزش افراد دخیل در طرح پایش و شرکتهای تحت پوشش در خصوص نحوه و مراحل اجرا، ثبت تصاویر و مستندات و فرم‌های مربوطه در خصوص اطلاعات کلی انجام شده است.

او می گوید: جزئیات ایمنی هر ناوگان شامل وضعیت ظاهری بدنه، روکش های صندلی، لاستیک ناوگان، تجهیزات اطفا حریق، تجهیزات روشنایی، سرمایش و گرمایش، شیشه های ناوگان، کمربند ایمنی، تجهیزات زمستانی، نظافت ناوگان و صندوق و دیگر موارد ازجمله مقوله های است که در دستور کار اجرای طرح قرار دارد.


در حال حاضر استان زنجان ۴۹۰ خودروی سواری دارای پلاک عمومی برون شهری فعال دارد که جابجایی مسافران بین شهری استان خدمات ارائه می دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.