سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

با تضییع کنندگان حقوق مردم و اتباع برخورد قاطع می‌شود

حجت الاسلام موسوی گفت: با کسی که بخواهد به حقوق شهروندی تجاوز کند برخورد قاطع می‌شود.

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به صدور دستور قاطع برای متهمی که اقدام به ضرب و جرح یک تبعه افغانستانی کرده بود مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس معتقدات مبنایی وحیانی و تاکیدت مقام معظم رهبری که در راس نظام قرارد دارد، حساسیت و وسواس بسیار بالایی بر رعایت حقوق عامه و رعایت تمام حقوق شهروندان و عموم مردم و اتباع خاص در کشور دارد.

طبیعی است اگر کسی بخواهد به حقوق شهروندی تجاوز کند یا کسی همصدای با معاندین ارتباط اعتقادی جمهوری اسلامی با ملت‌های آزاده عالم، در فضای مجازی یا حقیقی برهم بزند، حاکمیت آن را بر نمیتابد.

در استان مرکزی هم که میزبان اتباع زیادی از کشور‌های مختلف از جمله افغانستان هستیم این نوع رفتار‌ها با برخورد قاطع مواجه خواهد شد.

در این خصوص موردی بوده که همصدای با بیگانگان اتحاد جمهوری اسلامی را بر هم میزدند که برخورد قانونی انجام شده و برای متهمی که اقدام به ضرب و جرح برخی اتباع می‌کرد دستور قاطع صادر شد.

کسانی که این فکر را در سر دارند که در فضای مجازی یا حقیقی بخواهند حقوق شهروندی را تضییع کنند آگاه باشند که دستگاه قضایی و پلیس در این زمینع قاطع است و به جد در میدان حضور دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.