سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماندگارى ٢٣ درصد مسافران نوروزى در خراسان شمالی

جلسه ستاد خدمات سفربا تقدیر از اقدامات اداره کل راهدارى و حمل و نقل جاده اى استان در طرح نوروزى ۱۴۰۱ به عنوان مسئول کمیته خدمات حمل و نقل و ترافیک استان برگزار شد.

مدیرکل راهدارى و حمل و نقل جاده اى استان از ماندگارى بیش از یک روز ٢٣ درصد مسافران ورودى به استان بر اساس سامانه هاى پلاک خوان نصب شده در ورودى‌ها و خروجى هاى استان  خبر داد.

شهامت گفت: بر اساس پردازش اطلاعات ورودى و خروجى استان که از رشد ۴۷ درصدى نسبت به سال قبل برخوردار بوده است، حدود ١٢ درصد خودروهاى ورودى به استان بین یک تا ٣ روز، ٧ درصد بین ٣ تا ٧ روز و ۴ درصد بین یک تا ٢ هفته در استان ماندگارى داشته اند که این اطلاعات مبناى مناسبى براى برنامه ریزى خدمات به مسافران و زائران نوروزى خواهد بود.


بیشتر بخوانید


دبیر کمیته ایمنى حمل و نقل استان گفت: بیش از ٧ میلیون و ٨٢٠ هزار تردد در طول راه هاى استان ثبت شد ،همچنین اوج ترافیک در پنجم فروردین ماه سال جارى، با ٩٢ هزار و ۶۳۰ مورد تردد به ثبت رسید.

به گفته ی شهامت  فوتى هاى تصادفات جاده اى با وجود رشد ۴۷ درصدى تردد‌ها و شرایط جوى زمستانى در هفته اول بهار امسال، ٩ درصد کاهش داشت.

او گفت: بر اساس ارزیابى استان‌ها بر مبناى تغییرات ورودى و خروجى استان نسبت به سال قبل، رتبه یازدهم کشور براى خراسان شمالى نشان دهنده اهمیت کریدور سفر شمال شرق با محوریت خراسان شمالى به عنوان باب الرضا (ع) است.

 شهامت ضمن تاکید بر شناسایى روزانه بیش از هزار و ٣٩ مورد تخلف سرعت لحظه اى و متوسط در راه هاى خراسان شمالى، بر تداوم اقدامات حوزه ایمنى حمل و نقل به منظور کاهش جان باختگان و مصدومان سوانح جاده اى استان تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.