سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۵۰زندانی جرائم غیرعمد استان تا پایان ماه آینده

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: ۵۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد این استان تا پایان اردیبهشت امسال با کمک افراد خیر و پرداخت مبالغ بدهی آزاد می‌شوند.

یداله روحانی منش گفت: سال گذشته ۲۷۵ زندانی جرایم غیرعمد شامل ۱۱ زن و ۲۶۴ مرد با همت افراد خیر و نیک اندیش از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

امشب جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان همدان برگزار شد.

اوگفت: این افراد به دلیل بدهی مالی از جمله پرداخت مهریه و نفقه و همچنین دیه ناشی از حادثه زندانی شده بودند که با مساعدت ستاد دیه و کمک خیران آزاد شدند.

روحانی گفت: مجموع بدهی این زندانیان بالغ بر ۷۱۰ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال بود که با تلاش ستاد دیه، کمک خیران و رایزنی‌های انجام شده ۱۲۸ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال از بدهی زندانیان از سوی شاکیان پرونده بخشیده شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: بیش از ۲۰ میلیارد و ۲۷۹ میلیون ریال از این میزان بدهی نیز از سوی زندانیان به شاکیان پرداخت شده است.

روحانی منش گفت: بیش از ۴۶۰ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال از مبلغ بدهی این افراد نیز قسط بندی یا همان اعسار به تقسیط شد.

او گفت: کمک پرداختی از سوی ستاد دیه برای پرونده‌های مالی و دیه در استان همدان ۵۳ میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال بود و ۴۷ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال نیز در قالب تسهیلات کم بهره از سوی بانک ملی، ملت، تجارت و صادرات برای آزادی این افراد پرداخت شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در ادامه گفت: در حال حاضر ۲۲۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان چشم انتظار کمک خیران برای آزادی و بازگشت به آغوش خانواده هستند.

او گفت: در این جشن گلریزان ۸۵ میلیون تومان از طرف کارکنان بانک صادرات، ۱۰۰ میلیون تومان از سوی اداره کل حمل و نقل جاده‌ای و ۲۰۰ میلیون تومان از جانب ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان همدان جمع آوری شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.