سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید طرح ترخیص وسایل نقلیه در خراسان رضوی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی از تمدید طرح عیدانه ترخیص وسایل نقلیه، در سطح شهر مشهد و سایر شهرستان‌های تابعه تا عید فطر خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی گفت: برابر تدابیر درنظر گرفته شده، مالکان و متصرفان وسایل نقلیه موتوری می‌توانند از این طرح ویژه ترخیص عیدانه پلیس در ترخیص وسایل نقلیه، با شرایط تسهیل‌کننده برخوردارشوند.

او گفت: ثبت درخواست ترخیص با استفاده از برنامه کاربردی پلیس من، تقسیط جرایم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله، ترخیص وسایل نقلیه‌ای که راننده حین توقیف، فاقد گواهینامه بوده و بیمه نامه شخص ثالث آن‌ها به اتمام رسیده است با اخذ تعهد عدم تردد در معابر عمومی، بخشودگی جریمه دیرکرد بیمه‌نامه با تکمیل فرم مربوطه برای خودرو‌هایی که داخل پارکینگ متوقف هستند، ترخیص وسایل نقلیه توسط مالک درصورت نداشتن قبض پارکینگ، عدم الزام به تسویه عوارض شهرداری، طرح ترافیک وعوارض آزادراهی از جمله موارد این طرح هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: مالکان وسایل نقلیه یا نمایندگان قانونی آن‌ها می‌توانند به صورت غیر حضوری با استفاده از برنامه کاربردی پلیس من و حضوری با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و ارائه مدارک مالکیت، نسبت به ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.