سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح آخرین وضعیت کرونا در کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کرونا طی ۲۴ ساعت، جان ۳ نفر را گرفت و ۱۸ نفر را راهی بیمارستان کرد.

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

او گفت: هم اکنون موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۶۲ نفر، شامل ۳۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۶ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان می‌گوید: موارد جدید بستری کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ مورد است که از این تعداد، ۷ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۸ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان و ۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم بوده اند.

به گفته او تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳ نفر بوده است

صحبتی گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون، ۵ هزار و ۶۲۱ نفر در استان کرمان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

او در بخش دیگری از سخنان خود درباره میزان واکسن تزریق شده کرونا برای جمعیت بالای ۱۲ سال در استان کرمان گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۱۷۸ نفر نوبت اول، ۲ میلیون و ۵۲ هزار و ۳۸۵ نفر نوبت دوم و ۸۵۵ هزار و ۹۱۷ نفر نوبت سوم را دریافت کرده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.