سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین جزئیات و تدابیر بازی آلومینیوم اراک با خلیج فارس ماهشهر

درب‌های استادیوم از ساعت ۱۸ امروز برای دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر بر روی تماشاگران باز می‌شود.

درب‌های ورودی استادیوم ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک از ساعت ۱۸ امروز برای دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی بر روی هواداران باز خواهد شد.

تمام بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقه نیمه نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ دیروز در کمتر از سه ساعت فروش رفت.

نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر که قرار است امشب در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگران برگزار شود، دیده شده است.

اداره توزیع برق استان مرکزی هم اعلام کرد: شبکه روشنایی مسیر‌های منتهی و محدوده این ورزشگاه اصلاح شده است و تیم‌های عملیاتی روشنایی معابر توزیع برق، بلوار‌های شهدای گمنام، ورزش، قدس، کارگر، شهید آنجفی، تقاطع غیرهمسطح آزادگان و پل شهیدان رجایی و میدان حافظیه را در راستای برگزاری مسابقه امروز، بازدید و اصلاح کردند.

مجوز حضور ۳۰ درصد تماشاگران در این مسابقه صادر شده و ۵ هزار نفر می‌توانند در بازی نیمه‌نهایی وارد ورزشگاه شوند که البته ۱۰ درصد از این تعداد به تماشاگران خلیج‌فارس ماهشهر اختصاص می‌یابد.

هواداران آلومینیوم که هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و ۱۴روز از زدن دومین نوبت واکسن آن‌ها گذشته باشد می‌توانند پس از تهیه بلیت اینترنتی، در روز مسابقه همراه با کارت ملی و کارت واکسن در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک حضور پیدا کنند.

اتوبوسرانی اراک از ساعت ۱۸ تا ۲۴ از ۴ ایستگاه، میدان شهدا، میدان سرداران، میدان انقلاب و میدان ساعت در خیابان سیدالشهدا تماشاگران این مسابقه را به صورت رایگان به ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک منتقل می‌کند.

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور ساعت ۲۰:۳۰ امروز دوشنبه ۲۹ فروردین تیم آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان خلیج فارس ماهشهر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.