سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال ۵۸ پرونده قاچاق کالا به تعزیرات حکومتی کردستان

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: ۵۸ پرونده قاچاق کالا در بازار استان به ارزش بیش از یک میلیارد ریال طی سال گذشته تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

فرزاد سردارزاده گفت: بازرسان سازمان صمت به همراه نیروی انتظامی، کارشناسان کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان به صورت دوره‌ای کالا‌های موجود در بازار را رصد می‌کنند.

 رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: این اکیپ مشترک با هر گونه کالای قاچاق در بازار برخورد می‌کند که در این راستا سال گذشته پنج هزار و ۱۵۵ مورد بازرسی توسط این اکیپ از سطح بازار استان انجام شد.

او می گوید:در نتیجه این بازرسی‌های انجام شده ۵۸ پرونده تخلف قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گفته سردارزاده بیشتر کالا‌های قاچاق کشف شده در بازار استان شامل سیگار، لوازم خانگی، موادغذایی و لوازم التحریر بوده است.

 رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان  گفت: با توجه به این که از دیگر رسالت‌های سازمان صمت بازرسی از انبار‌های استان است ،هزار و ۸۶۹ مورد بازدید و بازرسی از انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا طی سال گذشته در سطح استان انجام شد.

او گفت: ۳۲۹ مورد پرونده تخلف مربوط به انبار‌های استان به ارزش ۲۸۹ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال تشکیل شد، هم چنین بازرسی از انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا به منظور بررسی وضعیت و حصول اطمینان از رعایت الزامات و ضوابط ابلاغی از جمله ثبت انبار در سامانه جامع انبار‌ها انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.