سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۰ درصد تعهد اشتغال سال ۱۴۰۰ میراث فرهنگی کوثر محقق شد

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان کوثر گفت:۱۰۰ درصد تعهد اشتغال سال ۱۴۰۰ نمایندگی میراث فرهنگی این شهرستان محقق شده است.

جهانگیر شهبازی می‌گوید: با اجرای دوره‌های متعدد آموزشی در حوزه صنایع‌دستی و فعالیت‌های صورت‌گرفته در سایر حوزه‌ها، تعهد اشتغال اعلامی از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای اجرا در سال ۱۴۰۰ تحقق کامل یافته است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر گفت: این موضوع به صورت رسمی از سوی اداره کار شهرستان کوثر تائید شده و نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوثر در بین ادارات شهرستان حائز رتبه نخست شده است.

شهبازی با قدردانی از کارکنان میراث‌فرهنگی در نمایندگی شهرستان کوثر گفت: با پیگیری‌هایی که در این زمینه انجام می‌شود، اگر شرایط بهداشتی در وضعیت عادی قرار داشت، میزان تحقق از ۱۰۰ درصد هم بالاتر می‌رفت.

او ضمن قدردانی از حمایت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال هم شاهد ایجاد اشتغال مناسبی از طرف این نمایندگی در سطح شهرستان خواهیم بود و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم در کنار ایجاد اشتغال، زمینه برای رونق بخش صنایع‌دستی وگردشگری را از این طریق فراهم آوریم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.