سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۹ فروردین یادآور مجاهدت‌های ارتش در دفاع از میهن اسلامی است

شهردار زاهدان گفت: ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز بزرگداشت و قدردانی از دلیرمردان پرافتخار این مرز و بوم بوده این روز یادآور مجاهدت‌ها و تلاش‌های سربازان جان بر کف ارتش در دفاع و صیانت از میهن عزیز اسلامی است.

محمد امیر براهویی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر مجاهدان و دلیران همیشه سرافرازی است که در سایه‌ی ولایت فقیه و با بصیرت انقلابی به جانفشانی در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخته و برای اقتدار ملی کشورمان جان را در طبق اخلاص نهادند‪.

امروز ارتش در سایه تدابیر فرمانده معظم کل قوا، همانند دژی مستحکم به حفاظت از دستاورد‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی پرداخته و توانسته است در کنار سپاه و بسیج، بالندگی و اقتدار، شکوه و امنیت و سرافرازی را برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاورد و دست‌های اجانب را از خاک مقدس ایران کوتاه کند.

۲۹ فروردین که به تدبیر حکیمانه‌ی امام راحل (ره) به نام روز ارتش نامگذاری شده است فرصت مغتنمی است تا از تلاش نیرو‌های ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی ایران که در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های نظامی و خدمت رسانی در کنار مردم و انقلاب هستند و دلسوزانه خدمت می‌کنند تقدیر و تشکر شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای والامقام ارتش، این روز بزرگ را به تمامی فرماندهان و دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و عموم مردم شریف ایران که قدردان حافظان امنیت و استقلال کشور هستند تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و عزت و توفیق روز افزون این غیورمردان را در سایه حضرت حق در راستای تحقق آرمان‌های والای انقلاب تحت فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌کنم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.