سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بوشهر:

نیرو‌های مسلح در هر کشور مایه قدرت و اقتدار هستند

امام جمعه بوشهر گفت: نیرو‌های مسلح در هر کشور مایه قدرت و اقتدار هستند. ارتش، در کنار سپاه و نیروی انتظامی مایه قدرت ملی و اقتدار بین‌المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌شمار می‌رود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در مراسم روز ارتش، با تبریک این روز گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های صف و ستاد، تولید دانش‌بنیان تجهیزات، و در تمامی عرصه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری افتخارآفرین بوده است.

او افزود: نیرو‌های مسلح در هر کشور مایه قدرت و اقتدار هستند. ارتش، در کنار سپاه و نیروی انتظامی مایه قدرت ملی و اقتدار بین‌المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌شمار می‌رود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:تمامی نیرو‌های مسلح مستقر در استان با پیروی از آرمان‌های امام و رهبر انقلاب از حریم دین و میهن دفاع می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر هم گفت: ۲۹ فروردین یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های ارتش است و به خود می‌بالیم در زیر سایه ولایت، ارتشی معنوی، پیروز و ولایتمدار داریم که در دفاع از عزت و حریم امنیت در شرایط دشوار جهانی در مقابل توطئه دشمنان می‌رزمد و می‌ایستد.

محمدتقی ایرانی گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران فرزندان ملت هستند که با تبعیت از ولایت فقیه و فرمانده کل قوا از استقلال کشور و مظلومان عالم دفاع می‌کنند.

ایرانی ادامه داد: در شرایطی که جامعه جهانی روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارد و توطئه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل مظلومان عالم را نشانه گرفته، دفاع از مظلومان عالم وظیفه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی است که به‌نیکی به آن عمل کرده‌اند.

او با اشاره به وفاق و همدلی نیرو‌های مسلح و وجود امنیت در کشور، گفت: استان بوشهر به‌عنوان نقطه مهم و راهبردی ایران، در کمال آرامش و امنیت به‌عنوان مهمترین پایگاه امنیت کشور با هوشیاری نیرو‌های مسلح یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.