سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صف خرید و فروش سهام در ۲۹ فروردین

در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۶ هزار و ۷۶۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۹۱ هزار واحد قرار گرفت.

امروز دوشنبه (۲۹ فروردین) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۳ هزار و ۷۲۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۸ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۶ هزار و ۷۶۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۹۱ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵ هزار و ۳۷۰ واحد در ارتفاع ۳۹۶ هزار و ۵۳۶ واحدی قرار گرفت.

سه نماد نوری، شستا و شبندر بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشته‌اند و خساپا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۴۶ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۵۳۹ واحدی ایستاد. شگویا، ومهان و زاگرس نیز پرتراکنش‌ترین نماد‌های این دقایق فرابورس هستند.

در ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه، شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۴۶۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۹۹ هزار و ۷۱۰ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۶ هزار و ۹۲۱ واحد در ارتفاع ۳۹۷ هزار و ۹۰۸ واحدی ایستاد. سه نماد شستا، پارسان و فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشته‌اند. شستا، خساپا و شتران پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۲۴۴ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۶۳۷ هزار واحد ایستاد. مارون نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است. در این دقایق ۱۳۰ نماد در صف خرید و ۵ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۶ هزار و ۶۵۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۶ هزار و ۷۸۲ واحد در ارتفاع ۳۹۷ هزار و ۷۶۹ واحدی قرار گرفت. سه نماد شستا، پارسان و تاپیکو پرتراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۳۱۱ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۷۰۴ واحدی قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
گودرزی
۱۵:۳۱ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
پول ما در شستا رفت تو رو خ ا کمک کنید