سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی نمایشگاه کاشی و سرامیک مهرگان بهبهان مهار شد

فرمانده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهبهان گفت: آتش سوزی نمایشگاه کاشی و سرامیک مهرگان بهبهان مهار و در این آتش سوزی یک آتش نشان مصدوم شد.

وحید دهدشت رو گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش سوزی از داخل یک نمایشگاه کاشی سرامیک در نبش فلکه شصت متری بهبهان، ستاد فرماندهی آتش نشانی  بلافاصله نیرو‌های عملیات ایستگاه‌های یک و ۳ را به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام کرد.

فرمانده آتش نشانی می گوید: محل حادثه یک نمایشگاه با کاربری نمایشگاه کاشی و سرامیک بود که به علت نامعلوم طعمه شعله‌های آتش شده و به سرعت در حال سرایت و پیشروی به دیگر نقاط نمایشگاه بود.

به گفته او آتش نشان با رعایت موارد ایمنی، پس از قطع جریان برق وگاز و تجهیز به دستگاه تنفسی با استفاده از چند رشته لوله آبدهی از داخل و تخریب سقف نمایشگاه از بالا شروع به خاموش کردن شعله‌های آتش کردند و از سرایت آتش به ساختمان‌های اطراف جلوگیری کردند. این آتش سوزی بعد از تلاش چهار ساعته آتش نشانان مهار و خاموش شد.

در این حادثه یک نفر از کارکنان آتش نشانی شهرداری بهبهان به علت ریزش سقف کاذب و دود گرفتگی مصدوم شد؛ که توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

آتش نشان مصدوم شده در اورژانس بیمارستان شهید زاده تحت نظر است، و وضعیت جسمانی آتش نشان خوب گزارش شده است.

در این عملیات چهار خودرو سنگین آتش نشانی و دو خودرو سبک و ۲۰ نفر از پرسنل آتش نشانی شهرداری بهبهان حضور داشتند.

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.