سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیرجان میزبان فرنگی کاران ملی پوش

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران که خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی آماده می‌کند، در حال برگزاری اولین اردوی آمادگی خود در سیرجان است.

به گفته محسن سوریان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، این تیم اولین مرحله اردوی خود را که اردوی بسترسازیست با دعوت از ۸۰ کشتی‌گیر از سراسر کشور در سیرجان آغا کرده است و ۱۰ مربی از استان‌های مختلف نیز برای همکاری در این اردو دعوت شده اند.

او می گوید: نخستین مسابقات پیش روی ما بعد از این اردو، مسابقات علی آبادی، طی ۱۸ اردیبهشت در شهرستان سرخس است که سعی می‌کنیم تمامی کشتی‌گیران در این مسابقات شرکت کنند.

سوریان گفت: چکیده‌ای از نفرات زبده و خوب برای مرحله بعدی اردو دعوت می‌شوند که در مسابقات آسیایی تیرماه شرکت خواهند داشت و این به مسابقات جهانی که سوم مرداد ماه در کشور ایتالیا انجام می‌شود، منتهی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان ایران به کیفیت فنی کشتی‌گیران حاضر در اردو اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بچه‌ها در رده نوجوانان هستند و خیلی از آن ها تاکنون کشتی نگرفته اند و مسابقه‌ای انجام نداده‌اند، کار سختی در پیش رو داریم و مهمترین کار ما در این اردو آموزش است و امیدواریم بتوانیم با کمک کادر فنی یک پشتوانه قوی و خوبی از این کشتی‌گیران برای تیم ملی فرنگی کشورمان در رده جوانان و بزرگسالان بسازیم.

او از میزبانی خوب سیرجان؛ هیئت کشتی، اداره ورزش وجوانان و باشگاه گل‌گهر تشکر و قدردانی کرد.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از ۱۷ فروردین‌ماه به‌مدت ۱۰ روز به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان در محل سالن کشتی مجموعه ورزشی شهید سلیمانی آغاز شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.