سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات رسانی مراکز درمانی تامین اجتماعی به ۱۸۰ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۱

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان در ایام تعطیلات نوروز (۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱) به ۱۸۰ هزار نفر خدمات درمانی ارایه کردند.

امیرحسین بنی احمد گفت: از مجموع مراجعه کنندگان به مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان ۱۷۶ هزار و ۴۰۰ نفر به صورت سرپایی، ۲ هزار و ۸۴۸ نفر در بخش‌های مختلف بستری و ۲۶۳ نفر تحت اعمال جراحی قرار گرفتند.

او به تولد ۲۸۵ نفر نوزاد در ایام نوروز در مراکز تامین اجتماعی خوزستان اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۱۸۱ نوزاد به صورت طبیعی چشم به جهان گشودند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان اقدام به تشکیل کمیته ویژه استقبال از میهمانان نوروزی و زایران سرزمین نورکرد.

این مقام مسئول می‌گوید: در منطقه عملیاتی طلاییه یک درمانگاه موقت راه اندازی شد که از شروع تعطیلات نوروزی تا روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ با برخورداری از حضور ۱۱ پزشک، ۱۱ پرستار و آمبولانس و راننده فعال و به یک هزارو ۲۱۱ نفر از زایران خدمات درمانی سرپایی ارایه شد.

۲۴ درمانگاه، دی کلینیک، پلی کلینیک و هفت بیمارستان تامین اجتماعی به حدود ۲.۵ میلیون نفر از جمعیت ۴.۷ میلیون نفری خوزستان خدمات پزشکی و بهداشتی ارایه می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.