سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از پروژه خازن گذاری پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت در جنوب رشت

پروژه خازن گذاری پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت جنوب رشت با هدف تأمین برق مطمئن و پایدار با ضریب اطمینان بالا به بهره برداری رسید.

مدیر امور نظارت بر تعمیرات پست‌ها و خطوط معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: پروژه خازن گذاری با هدف کاهش بار راکتیو پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت جنوب رشت در سال قبل اجرا شد که امسال به اتمام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته حمید بابایی، پروژه نصب بانک خازنی این پست جمعا به ظرفیت ۹.۶ مگاوار (mvar) با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال و با با هدف تأمین برق مطمئن و پایدار با ضریب اطمینان بالا انجام شد.

او در خصوص لزوم اجرای این پروژه می‌گوید: با توجه به پرباری خطوط و ترانسفورماتور و به منظور اصلاح میزان توان راکتیو مصرفی و ضریب توان، ایجاد بانک خازنی در این پست ضرورت داشت.

مدیر امور نظارت بر تعمیرات پست‌ها و خطوط معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: اجرای فوندانسیون، نصب خازن، کابلکشی و نصب تابلوی ۲۰ کیلوولت در اتاق مربوطه جهت کنترل فیدر‌های خازنی از جمله کار‌هایی بود که در اجرای این پروژه انجام شد.

پیمانکار نصب و راه‌اندازی پروژه نیز شرکت حامیان سازه (بخش ساختمانی) و پیمانکار بخش الکتریکی پروژه شرکت احداث نیرو صنعت بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.