سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان و نحوه ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده

آموزش و پرورش استان کرمان درباره زمان و نحوه ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده، توضیحاتی را ارائه داد.

غلامرضا نخعی گفت: به منظور توسعه دولت الکترونیک و تسهیل دسترسی دانش­‌آموزان به کتاب­‌های درسی و نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب­‌های درسی سال تحصیلی آینده در همه دوره‌ها اعم از عادی، استعداد‌های درخشان و دانش­‌آموزان با نیاز‌های ویژه (استثنایی) از طریق سامانه به نشانی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.co به دو شیوه فردی و گروهی و برابر جدول تقویم زمانی اعلام شده، صورت خواهد گرفت.

به گفته او برای گروه میان پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از ۲۸ فروردین تا ۲۱ خرداد ماه، فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از ۵ تیر تا ۱۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۱ این امکان دیده شده است.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مخاطبان می‌توانند از طریق یکی از دو شیوه فردی یا گروهی نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

او می‌گوید: در شیوه فردی والدین و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش سفارش دوره‌ای دانش‌آموزان و پرداخت اینترنتی، کتاب درسی خود را سفارش دهند و در شیوه گروهی، مدیران مدارس می‌توانند به بخش سفارش گروهی کتاب‌های درسی سامانه بیان شده مراجعه و به صورت پایه رشته‌ای (گروهی) نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.