سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور از روند واکسیناسیون کرونا در بوشهر قدردانی کرد

رئیس‌جمهور از همت مسئولین استان بوشهر برای واکسیناسیون و اقدامات صیانتی در برابر کرونا قدردانی کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در ارتباط تصویری با استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: استان‌های بوشهر و مازندران، میزبان تعداد زیادی مسافر و گردشگر نوروزی بودند و میزبانی بسیار خوبی از مهمانان داشتند و از استانداران دو استان و دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفر استان‌های بوشهر و مازندران تشکر می‌کنم.

او گفت: امروز کشورمان به علت همراهی مردم و اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام شده، از وضعیت به نسبت مناسبی نسبت به سایر کشور‌ها در زمینه شیوع سویه جدید کرونا برخوردار است، اما به طور حتم باید دستگاه‌های مسئول با کنترل تردد‌های مرزی و تشدید اقدامات پیشگیرانه تلاش کنند تا دچار آسیب نشویم.

  استاندار بوشهر نیز در ارتباط تصویری گفت: بیماری کرونا در استان سیر نزولی دارد و اکنون ۱۰ شهرستان استان از نظر رنگ‌بندی در شرایط زرد کرونایی است که امید می‌رود با این روند به آبی تبدیل شود.

احمد محمدی‌زاده ادامه داد: تعداد بیماران بستری در بخش کرونایی مراکز درمانی استان  زیر ۷۰ نفر است و در یک هفته گذشته هیچ فوتی کرونایی در استان ثبت نشد.

او گفت: واکسن نوبت سوم نقش مهمی در جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا و فوت به سبب بیماری دارد از این نظر از همه مردم تقاضا می‌شود نسبت به تزریق نوبت سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

استاندار بوشهر همچنین گفت: اکنون کلاس‌های همه مدارس استان به‌صورت حضوری برگزار می‌شود و آموزش ۵۰ درصد دانشگاه‌ها هم حضوری است که در چند روز دیگر به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

به گفته محمدی‌زاده، مراسم شب‌های قدر در فضای باز با رعایت دستورالعمل بهداشتی حداکثر به مدت ۱.۵ ساعت برگزار می‌شود.

او گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس هم در پشتیبانی از آرمان و مردم فلسطین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور گسترده مردم استان با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.