سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۴۶۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در چهارمحال و بختیاری

۴۶۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی مردمی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع کرونا در استان چهارمحال و بختیاری در قالب قرارگاه مواسات و کمک مومنانه توزیع شد.

سردار اکبری فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه ۲۸۳ واحد مسکن مددجوی و یک‌هزار و ۲۵۰طرح محرومیت‌زدایی در آستانه برگزاری کنگره ملی ۱۰هزار شهید جامعه عشایری کشور گفت: این میزان کمک در قالب بسته‌های معیشتی، بهداشتی و جهیزیه بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع کرونا توزیع شد.

توجه به محرومان و محرومیت‌زدایی و مردم‌نوازی از وظایف ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج است.


بیشتر بخوانید


فعالیت سپاه مکمل کار دولت‌هاست، در هر برهه و زمانی که نیاز باشد سپاه و بسیج حضور فعال برای امدادرسانی به نیازمندان را دارند.

در راستای محرومیت‌زدایی با همکاری کمیته امداد امام، بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی ساخت ۲۸۳ واحد مسکن از سال ۹۷ در استان آغاز شد که به مددجویان کمیته امداد تحویل داده شد.

یک‌هزار و ۲۵۰طرح محرومیت‌زدایی در استان در قالب طرح‌های مختلف در مناطق روستایی و محروم استان اجرا و ۱۵ کارگاه اشتغالزایی کوچک نیز برای ایجاد اشتغال افتتاح شد.

رفع محرومیت یکی از برنامه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، بسیج سازندگی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و امام حسن (ع) است.

تمهیدات لازم برای برگزاری نخستین کنگره ملی ۱۰هزار شهید جامعه عشایری کشور انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.