سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش گرامیداشت بازی دراز

مراسم گرامیداشت عملیات بازی دراز ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت برگزار می شود.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: همایش بزرگداشت سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز در روز‌های ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه امسال در این شهرستان با حضور جمعی از بسیجیان از سراسر کشور برگزار می‌شود.

نورالدین فرزادی پور گفت: بازی دراز یکی از ارتفاقات بسیار ارزشمند و مهم شهرستان سرپل ذهاب در دوران دفاع مقدس است و این شهرستان به عنوان مشهد مظلومان‌فاتح نامگذاری شده کلامی به حق است، زیرا که جای جای این سرزمین مقدس محل ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر از سراسر نقاط کشورمان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 بازی دراز فرصتی است که همه یادگاران دوران دفاع مقدس راویانی برای نسل‌های بعدی به منظور شرحی از این افتخارات باشند.

به گفته فرزادی‌پور، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت امسال در این همایش حضور داشته باشند و این مهم وظیفه‌ای برای ما ایجاد می‌کند که تمهید مقدمات را در قالب تشکیل ۶ کمیته کارگروه داشته باشیم.

 همچنین با مشارکت سپاه پاسداران شهرستان سرپل ذهاب و همه‌ی دستگاه‌های اجرایی مقدمات لازم فراهم شده و مذاکرات لازم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم انجام گرفته است.

فرزادی پور گفت: امید است برنامه ریزی برای تولید محتوا و اجرای برنامه‌های فرهنگی به منظور انتقال این رخداد به مخاطبین را داشته باشیم.

به گفته فرزادی پور، باید از ظرفیت فضای رسانه‌ای و فضای مجازی و همه قابلیت‌های فرهنگی و مذهبی برای شناساندن فرهنگ شهادت و معرفی شهرستان در این همایش استفاده کنیم.

ارائه خدمات پزشکی به شرکت‌کنندگان در گرامیداشت بازی دراز
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هماهنگی لازم برای ارایه خدمات لازم حوزه سلامت به شرکت‌کنندگان در مراسم گرامیداشت سالگرد عملیات غرورآفرین بازی دراز در سرپل‌ذهاب انجام شده است.

دکتر قباد محمدی گفت: مراسم گرامیداشت حماسه غرورآفرین عملیات بازی دراز با برگزاری یادواره شهدا در هفته آخر ماه مبارک رمضان در سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود که حوزه بهداشت و درمان با محوریت بسیج جامعه پزشکی همیشه افتخار این را داشته که یکی از حوزه‌های پشتیبانی کننده این مراسم باشد.

باتوجه به کاهش محدودیت‌های کرونایی پیش بینی می‌شود این مراسم معنوی با استقبال ۳۰ تا ۴۰ هزار نفری روبرو شود. بنابراین بایستی هماهنگی‌های لازم برای ارایه خدمات لازم در حوزه بهداشت و درمان شرکت کنندگان در این مراسم صورت پذیرد و برنامه‌ای مسنجم تدوین شود.

نیازمندی‌های مهمی مانند آمبولانس از مسیر کرمانشاه تا بازی دراز به ویژه شهرستان سرپل ذهاب باید مشخص شود، ضمن اینکه کمک گرفتن از پایگاه‌های اورژانس استان‌های همجوار در تحقق این امر بسیار مهم است.
برآورد و تامین دارو‌های مورد نیاز اورژانس و بیمارستان‌های غرب کشور، تامین نیرو‌های درمانی مورد نیاز در بیمارستان سرپل ذهاب، ۲ دستگاه موبایل کلینیک دندان پزشکی، غذا و بازدید بهداشتی از اماکن پخت و پز، پوشش پنج مسیر منتهی به شهرستان سرپل ذهاب و آماده باش بیمارستان‌های مسیر ورودی استان از مهمترین اقدامات برای برگزاری مراسم گرامیداشت بازی دراز در حوزه بهداشت و درمان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.