سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت دادستان برای برخورد با سدمعبر کنندگان در شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: در راستای ساماندهی دستفروشان، وانت بار‌های سیار و جلوگیری از سدمعبر کسبه در سطح شهر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان حمایت لازم را به عمل خواهد آورد و طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

آقای نجفی در نشست ساماندهی دستفروشان و رفع مشکلات سدمعبر در سطح شهر گفت: برخی از کسبه حقوق شهروندی را رعایت نکرده و تمام اجناس خود را در پیاده رو قرار داده اند.

باید با مغازه دارانی که نسبت به رعایت حقوق شهروندی به ویژه حقوق معلولین و نابینایان بی‌تفاوت هستند، برخورد قانونی شود.


بیشتر بخوانید


دادستان مرکز استان در موارد لازم با شهرداری شهرکرد همکاری می‌کند، وانت بار‌های سیار فروش میوه و... از سوی شهرداری شناسایی و پس از دستورات قضایی برخورد لازم صورت می‌پذیرد و در موضوع سدمعبر، ضمن تکریم افراد با قاطعیت و اقتدار و در چارچوب قانون عمل خواهیم کرد.

برخورد با هرگونه سدمعبر و تابلو‌هایی که ایجاد مزاحمت از سوی اصناف باشد ابتدا به صورت اخطار انجام می‌شود و در صورت عدم توجه به این تذکر، ماموران شهرداری نسبت به جمع‌آوری اجناس این افراد اقدام می‌کنند و در مراحل بعدی مغازه پلمب می‌شود.

بازارچه‌های محلی میوه و تره‌بار باید به اندازه‌ای توسعه پیدا کنند که همه دستفروشان و وانت بار‌های سیار در بازارچه‌ها مستقر شوند.

مغازه‌دار‌ها و کسبه نسبت به رعایت حقوق شهروندی همکاری داشته باشند و نسبت به ایمن‌سازی پیاده‌رو‌ها برای عابرین اقدام کنند تا با تعامل بتوانیم محیطی آرام برای شهروندان مهیا سازیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.