سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی پیگیری کرد

وضعیت راه اندازی مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ پیش از اتمام ضرب الاجل

به دستور رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی، مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ باید تا پایان فروردین راه اندازی شود اما هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

راه اندازی مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ در خراسان جنوبی همچنان در گیر و دار تأمین مکان است.

در آخرین جلسه پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی که در اواخر اسفند پارسال برگزار شد، حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی برای راه اندازی این مرکز تا پایان فروردین ۱۴۰۱ مهلت داد.

برای پیگیری این موضوع با حجت الاسلام وحدانی نیا معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفتگو کردیم.

می توانیم از فضای زندان بیرجند استفاده کنیم

حجت الاسلام وحدانی نیا در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: پس از برگزاری شورای پیشگیری از وقوع جرم، در شورای مبارزه با مواد مخدر نیز این موضوع مورد تأکید استاندار خراسان جنوبی قرار گرفت.

او گفت: در سیستان و بلوچستان مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ در مجاورت یکی از زندان‌ها راه اندازی شده است و بازدید‌هایی نیز از آن صورت گرفته است تا در خراسان جنوبی نیز چنین طرحی پیاده سازی شود.

حجت الاسلام وحدانی نیا گفت: مکانی در مجاورت زندان بیرجند در نظر گرفته شده است، اما صحبت‌هایی مبنی بر تغییر مکان صورت گرفته و هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.


بیشتر بخوانید


معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: مکان موجود در زندان بیرجند نیازمند تعمیرات جزئی است و نیاز است تدابیر لازم برای راه اندازی هر چه سریع‌تر این مرکز اندیشیده شود.

در آخرین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی، حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری دستور داده بود تا پایان فروردین ۱۴۰۱ مهلت است تا مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ در استان راه اندازی شود، اما اگر جایی پیدا نشد در همان فضای پیش بینی شده در زندان مستقر شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.